Spørsmål og svar

Hvordan foregår betalingen i nettbutikken til Rom Hagemiljø?
Svar: Du kan betale med kort (VISA eller Mastercard). Har du problemer med å betale med kort kan du overføre pengene til konto: 2505 02 05056. Husk å merk betalingen med ditt ordrenummer.

Kan jeg stole på at det er trygt å betale med kredittkort i nettbutikken?
Svar: Ja, det kan du. Rom Hagemiljøs nettbutikk bruker en betalingsløsning levert av firmaet Stripe, som brukes av en rekke norske nettbutikker. Det er like trygt å betale med kort i vår nettbutikk, som det er i vårt utsalg i Tønsberg.

Hvordan blir varene sendt?
Svar: Varene sendes når det er tilrådelig å plante plantene. Andre produkter sendes forløpende og når vi får sortiment på lager (eks høstløk).

Kan jeg forhåndsbestille varer og få dem tilsendt til våren?
SVAR: Du kan bestille produktene i nettbutikken hele året. Hvis du forhåndsbestiller planter før vekstsesongen, får du dem tilsendt så snart det er tilrådelig å plante.

Hvis jeg angrer på kjøpet, hvilke rettigheter har jeg da?
SVAR: Dersom du skulle ønske å sende tilbake varene, må det gjøres senest en uke etter mottakelse. Varen må sendes på en forsvarlig måte og plantene må være fuktige så de tåler sendingen. Kunden betaler porto. Rom Hagemiljø krediterer kunden når varen er returnert og godkjent.

Har du andre spørsmål, kontakt oss på: nettbutikk@dinlokalegartner.no